انتظار
سلام
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
سکوت
دوقلوهای افسانه ای
به دار کشیده مرا
آموزش زبان
سلام
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سلام و آدرس ebrahim4248.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 252
بازدید کل : 41629
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
ابراهیم

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 3 / 11 / 1393برچسب:, :: 1:35 بعد از ظهر :: نويسنده : ابراهیم
انگاه که سپیده سر میزند و ملایمت خورشید به میهمانی خانه ها میرود انگاه که از گلبرگهای صبح شبنم ناز میچکد و خلاصه تمام میهمانی زمین از خورشید را من در انتظار ت هستم و باز تو نمی ایی انگاه که طراوت روز در ازدحام شلوغی شهر گم میشود وخورشید میخوابد من هنوز در انتظارت هستم و لی باز تو نمی ایی انگاه که اشتیاق دیدارم را سیاهی شب میپوشاند و جز ماه کسی به وسعت تنهاییم ستاره نمیریزد من هنوز در انتظارت هستم ولی باز تو نمی ایی انگاه که تمام سکوت شب را به یادت شکستم و دلتنگیم را به فضای ان پاشیدم تا سپیده بیاید .هنوز در انتظارت هستم ولی باز .... /نمتا/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: