سلام
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
سکوت
دوقلوهای افسانه ای
به دار کشیده مرا
آموزش زبان
سلام
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سلام و آدرس ebrahim4248.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 248
بازدید کل : 41625
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
ابراهیم

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 27 / 1 / 1398برچسب:, :: 6:49 بعد از ظهر :: نويسنده : ابراهیم
بخوان از شب سرد .... از شب و قصه های درد...... از لحضه های تنهایی ات ..... از شبای پر ستاره ی آسمان غرورت که هیچگاه به خاطر من به پای خورشید نشکست. بگو از لحضه های انتظار و فراق یار و لحضه های سخت بی من بودنت میان واژه هایی پر از ازدحام آدمیان . بگو که چگونه حس بی من بودنت را به رخ زمانه می کشیدی و حسادت ستاره ها را به خود مشغول میکردی . بگو که چگونه به گلدان دلت وعده ی باران مرا دادای و چگونه زنگار عذاب دیروز را هر روز با عشق من از صورتت می شستی. بگو تا منم از تو بنویسم که به شوقت چه حسی دارم و به نامت چه آغازی را برای روز مینویسم و چگونه مشق شب را به ستاره ها می آموزم. بگو تا احساس تنهایی نکنم. حظورت را مداوم میخواهم ، بیشتر از مداومت زمان و هر آنچه که بخواهد برای ما معنای ثابت بودن باشد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: