سلام
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
سکوت
دوقلوهای افسانه ای
به دار کشیده مرا
آموزش زبان
سلام
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سلام و آدرس ebrahim4248.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 159
بازدید کل : 41791
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
ابراهیم

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 9 / 11 / 1390برچسب:, :: 7:36 بعد از ظهر :: نويسنده : ابراهیم

 

بارش الماسهای نگاهت ، در تهاجم حظور من به وضوح خورشید می درخشید ؛ در آن عصری که میان من و دلتنگیدیدارت، فقط یه بوسه کم داشت !

کجایی که در این شن زار تنهایی تمام من را ، غبار دوری ات پوشانده !

وعده وصالت را به کدام جاده سپرده ی ، ای تمام ارزوهای آینده،

بگو بستر خیالت خواب کدام روئیا را می بیند تا مترسک مزرعه امیدت باشم !!

بگو .... 



نظرات شما عزیزان:

دریای ابی
ساعت23:56---22 مرداد 1391
می خواهم مترسک مزرعه امیدت باشم


(عالی بود)
پاسخ: خواهش میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: